admin14kajetan
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 21:19, 15 Lut 2006 Temat postu: Klasa E Limuzyny |
|
|
Klasa E: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Technologia przekonuje. Piękno uwodzi.
Dynamiczny design, komfortowe i zarazem sportowe zawieszenie, inteligentne systemy zabezpieczające, silniki wysokoprężne drugiej generacji. Nowy Mercedes Klasy E z dużą ilością innowacji technicznych wyznacza nowe standardy w zakresie bezpieczeństwa, komfortu i dynamiki prowadzenia samochodu.
Klasa E: Nowe modele V6 z napędem na wszystkie koła 4MATIC: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
E 280 CDI i E 320 CDI już dostępne ze stałym napędem na wszystkie koła
Wszystkie modele V6 CDI Mercedes-Benz Klasy E są już dostępne z systemem 4MATIC. Budzącą respekt siłę napędową modeli E 280 CDI 4MATIC i E 320 CDI 4MATIC zapewniają silniki dieslowskie najnowszej generacji o mocy, odpowiednio, 140 kW/190 KM oraz 165 kW/224 KM.
Oba sześciocylindrowe silniki CDI, wyposażone standardowo w dieslowski filtr cząstek stałych, są dostępne w wersji sedan i kombi ww. modeli. Wraz z trzema wersjami benzynowymi, E 280 4MATIC, E 350 4MATIC i E 500 4MATIC, na rynku jest już dziesięć wersji z napędem na wszystkie koła cieszącej się uznaniem Klasy E.
Połączenie silników V6 CDI ze stałym napędem na cztery koła, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu kierowców, którzy szukali mocnego, choć oszczędnego w eksploatacji długodystansowca, któremu niestraszne są żadne warunki pogodowe. Nowe wersje E 280 CDI 4MATIC i E 320 CDI 4MATIC to idealne rozwiązanie właśnie dla nich.
Zaawansowane technologicznie, wysokoprężne, turbodoładowane motory V6 z układem bezpośredniego wtrysku common-rail trzeciej generacji, gwarantują wyjątkowe osiągi przy wysokiej ekonomii spalania. Inteligentna współpraca stałego napędu na wszystkie koła 4MATIC, standardowo montowanego elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy (ESP®) oraz elektronicznego systemu kontroli trakcji (4ETS), zapewnia przy tym bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów niezależnie od warunków panujących na drodze. Podobnie jak pozostałe modele Mercedes-Benz, napędzane silnikami Diesla E 280 CDI 4MATIC i E 320 CDI 4MATIC wyposażono w bezobsługowy filtr cząstek stałych.
Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC w miejsce tradycyjnej blokady dyferencjału
W nowych wersjach Klasy E z napędem na cztery koła, napęd przenoszony jest stale na oś przednią i tylną w stosunku 40 do 60%. Elektroniczny system kontroli trakcji (4ETS) zapewnia typowy dla aut Mercedesa komfort jazdy. Dzieje się tak dlatego, że układ ten funkcjonuje bez udziału tradycyjnej blokady dyferencjału, którego zastosowanie negatywnie wpływa na wygodę i prowadzenie pojazdów z napędem na obie osie. 4ETS w sposób kontrolowany przyhamowuje buksujące koła, jednocześnie zwiększając moc przesyłaną na koła, które mają dobrą przyczepność. Tym sposobem, dzięki elektronicznemu systemowi kontroli trakcji uzyskujemy podobny efekt jak przy wykorzystaniu trzech blokad dyferencjału. Oba modele 4MATIC z silnikami diesla standardowo wyposażono w pięcioprzekładniową automatyczna skrzynię biegów.
Do wyboru, do koloru: Mercedes-Benz oferuje aż 37 różnych modeli z napędem na wszystkie koła
Oferta modeli Mercedes-Benz z napędem na cztery koła składa się z pięciu modeli sprzedawanych w imponującej ilości wersji: oprócz Klasy C i E, dostępnych w wersji sedan i kombi wyposażonych w układ 4MATIC, oraz nowej Klasy R w dwóch wariantach nadwozia, Mercedes proponuje również debiutującą w tym roku nową Klasę M i klasyczny off-roader Klasy G. W sumie oferta Mercedes-Benz obejmuje 37 różnych modeli z napędem na wszystkie koła.
Tym sposobem Mercedes-Benz wyznacza nowe standardy na rosnącym rynku samochodów z napędem na obie osie i off-roaderów. Wzrost zapotrzebowania na pojazdy z napędzanymi wszystkimi kołami jest widoczny zwłaszcza w segmencie samochodów reprezentowanym przez Klasę E. Udział aut z napędem na cztery koła w rynku niemieckim wzrósł, dla przykładu, z siedmiu procent w 2002 r., do 12% w roku ubiegłym. W całej Europie wzrost ten wyniósł, w tym samym okresie, 4 procent, z sześciu do dziesięciu. Mercedes-Benz nabiera obecnie dodatkowego rozpędu w tej dziedzinie: na rynku znalazł się niedawno zupełnie nowy model Klasy R - Grand Sports Tourer z napędem na wszystkie koła, który łączy w sobie zalety wielu istniejących rodzajów samochodów -sedanów z zacięciem sportowym, kombi, vanów i SUV-ów - tworząc własny, niepowtarzalny styl samochodu osobowego.
Modele: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Auta, które zachwycają.
W klasie E mają Państwo do wyboru cztery wysokoprężne silniki CDI i pięć jednostek benzynowych. Wśród nich silnik z kompressorem w modelu E 200, o mocy 120 kW (163 KM). 6-cylindrowe silniki w modelach E 280 i E 350 są równie przekonujące jak silniki 8-cylindrowe. Najlepszy spośród nich - E 55 AMG - przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Na trudne warunki drogowe polecamy 3 modele ze stałym napędem na cztery koła 4MATIC.
Dane techniiczne:
E 200 CDI. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 4/R
Średnica cylindra/skok (mm) 88,0/88,3
Łączna pojemność skokowa (cm3) 2148
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 122/90/4200
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 270/1400-2800
Stopień sprężania 18,0
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 12,1
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 203
Ogumienie 205/60 R 16
Paliwo olej napędowy DIN EN 590
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 8,7/5,0/6,3
Emisja CO2 (g/km) 167
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 65/8
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) 1600
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2135
E 220 CDI. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 4/R
Średnica cylindra/skok (mm) 88,0/88,3
Łączna pojemność skokowa (cm3) 2148
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 150/110/4200
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 340/2000
Stopień sprężania 18,0
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 10,1
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 216
Ogumienie 205/60 R 16
Paliwo olej napędowy DIN EN 590
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 8,5/4,8/6,1
Emisja CO2 (g/km) 162
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 65/8
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) 1610
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2145
E 280 CDI. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 6/V
Średnica cylindra/skok (mm) 83,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 2987
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 190/140/4000
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) mech. 400/1400-3200
autom. 440/1400-2800
Stopień sprężania 17,7
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) mech./autom. 8,6/7,6
Prędkość maksymalna ok. (km/h) mech./autom. 241/238
Ogumienie 225/55 R 16
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio mech. 9,5-9,7/5,4-5,6/6,9-7,1
autom. 10,1-10,4/5,6-5,9/7,2-7,5
Emisja CO2 (g/km) mech./autom. 183-189/191-199
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 65/8
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) mech./autom. 1695/1725
Dopuszczalna masa całkowita (kg) mech./autom. 2200/2200
E 320 CDI. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 6/V
Średnica cylindrów/skok (mm) 83,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 2987
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 165/224/3800
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 510/1600-2800
Stopień sprężania 17,7
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,8
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 250
Ogumienie przód/tył 225/55 R 16 / 225/55 R 16
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 10,3/5,6/7,3
Emisja CO2 (g/km) 194-202
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 80/9
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) 1740
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2265
E 200 KOMPRESSOR. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 4/R
Średnica cylindra/skok (mm) 82,0/85,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 1796
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 163/120/5500
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 240/3000-4000
Stopień sprężania 9,5
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 9,6
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 230
Ogumienie 205/60 R 16
Paliwo benzyna Super, bezołowiowa DIN EN 228
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 11,6/6,1/8,4
Emisja CO2 (g/km) 202
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 65/8
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) 1570
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2105
E 280. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 6/V
Średnica cylindra/skok (mm) 88,0/82,1
Łączna pojemność skokowa (cm3) 2996
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 170/231/6000
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 300/2400-5000
Stopień sprężania 11,1
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) mech./autom. 7,3/7,3
Prędkość maksymalna ok. (km/h) mech./autom. 250/248
Ogumienie 205/60 R 16
Paliwo benzyna Super, bezołowiowa DIN EN 228
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 13,4/6,9/9,3 (mech.)
13,5/7,0/9,4 (autom.)
Emisja CO2 (g/km) mech./autom. 222/224
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 65/8
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) mech./autom. 1650/1670
Dopuszczalna masa całkowita (kg) mech./autom. 2175/2175
E 350. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 6/V
Średnica cylindra/skok (mm) 92,9/86,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 3498
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 272/200/6000
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 350/2400-5000
Stopień sprężania 10,7
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,9
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 250*
Ogumienie 225/55 R 16
Paliwo benzyna Super
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 14,0-14,4/7,2-7,8/9,7-10,2
Emisja CO2 (g/km) 231-244
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 80/9
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) 1680
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2205
* Ograniczana elektronicznie.
E 500. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 8/V
Średnica cylindra/skok (mm) 97,0/84,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 4966
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 306/225/5600
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 460/2700-4250
Stopień sprężania 10,0
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,0
Prękość maksymalna ok. (km/h) 250*
Ogumienie 245/45 R 17
Paliwo benzyna Super, bezołowiowa DIN EN 228
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 17,3/7,5/11,1
Emisja CO2 (g/km) 258
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 80/9
Pojemność bagażnika (l) 530
Średnica zawraca (m) 11,4
Masa własna (kg) 1725
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2250
* Ograniczana elektronicznie.
E 55 AMG. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindra 8/V
Średnica cylindra/skok (mm) 97,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 5439
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 476/350/6100
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 700/2650-4500
Stopień sprężania 9,0
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 4,7
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 250*
Ogumienie 245/40 R 18 z przodu, 265/35 R 18 z tyłu
Paliwo benzyna Super, bezołowiowa DIN EN 228
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 19,1/9,3/12,9
Emisja CO2 (g/km) 310
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 80/9
Pojemność bagażnika (l) 530
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa całkowita (kg) 1835
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2360
* Ograniczana elektronicznie.
E 280 4MATIC. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 6/V
Średnica cylindra/skok (mm) 88,0/82,10
Łączna pojemność skokowa (cm3) 2996
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 170/231/6000
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 300/2400-5000
Stopień sprężania 11,1
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 7,8
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 244
Ogumienie 205/60 R 16
Paliwo benzyna Super, bezołowiowa DIN EN 228
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 13,8/7,6/9,9 (autom.)
Emisja CO2 (g/km) 237
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 65/8
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,4
Masa własna (kg) 1770
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2295
E 350 4MATIC. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 6/V
Średnica cylindra/skok (mm) 92,9/86,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 3498
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 272/200/6000
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 350/2400-5000
Stopień sprężania 10,7
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 7,1
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 250*
Ogumienie 225/55 R 16
Paliwo benzyna Super
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 14,5-14,9/8,0-8,3/10,4-10,7
Emisja CO2 (g/km) 247-255
Pojemność zbiornika paliwa (l), w tym rezerwa ok. 80/9
Pojemność bagażnika (l) 540
Średnica zawracania (m) 11,5
Masa własna (kg) 1775
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2300
* Ograniczana elektronicznie.
E 500 4MATIC. Dane techniczne.
Liczba/układ cylindrów 8/V
Średnica cylindra/skok (mm) 97,0/84,0
Łączna pojemność skokowa (cm3) 4966
Moc nominalna (KM/kW przy 1/min) 306/225/5600
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) 460/2700-4250
Stopień sprężania 10,0
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,3
Prędkość maksymalna ok. (km/h) 250*
Ogumienie 245/45 R 17
Paliwo benzyna Super, bezołowiowa DIN EN 228
Zużycie paliwa (l/100 km) miasto/poza miastem/średnio 17,7/8,8/11,9
Zużycie paliwa (l/100km) miasto/poza miastem/średnio 17,7/8,8/11,9
Emisja CO2 (g/km) 285
Pojemność zbiornika paliwa(l), w tym rezerwa ok. 80/9
Pojemność bagażnika (l) 530
Średnica zawracania (m) 11,5
Masa własna (kg) 1805
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2330
* Ograniczana elektronicznie.
Wersje stylizacyjne: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
CLASSIC, ELEGANCE, AVANTGARDE
Klasa E dostępna jest w trzech wersjach stylistyczno-wyposażeniowych:CLASSIC, ELEGANCE, AVANTGARDE. Już podstawowa wersja CLASSIC oferuje wszystko czego dusza zapragnie. Charakterystyczne znaki rozpoznawcze Klasy E CLASSIC to: ozdobne listwy ze szlachetnego drewna Calyptus Linea tworzące optyczną całość we wnętrzu auta i harmonijna linia łącząca tapicerkę wnętrza z deską rozdzielczą. 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich i listwa progowa z napisem Mercedes-Benz należą również do wyposażenia standardowego. Wersja ELEGANCE to jeszcze więcej, to coś bardzo eleganckiego. Wystrój Klasy E w wersji ELEGANCE to pokryta skórą kierownica wielofunkcyjna, chromowane wkładki przy klamkach i w tapicerce drzwi, czarne tarcze wskaźników w chromowanych oprawach oraz 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich (zależnie od wersji silnika także 17-calowe). Jeśli w ramach wyposażenia standardowego wybiorą Państwo beżową tapicerkę siedzeń, nic nie będzie w stanie przyćmić elegancji Klasy E w wersji ELEGANCE. Jeżeli chcą Państwo wymknąć się poza miasto najlepiej wsiąść do Mercedesa Klasy E w wersji AVANTGARDE. W tej linii wyposażenia wszystkie elementy podporządkowane zostały dynamicznemu stylowi auta. Przede wszystkim sportowy przód z połyskującą osłona chłodnicy i bi-ksenonowymi reflektorami. W tyle, diody świecące świateł hamowania zapalaja się szybciej od tradycyjnych żarówek i mogą być szybciej zauważone przez kierowców pojazdów jadących z tyłu. Proszę trzymać się mocno. Klasa E w wersji AVANTGARDE ma do zaoferowania niejedno, co przyprawi Państwa o żywsze bicie serca. Wymieńmy tu chociażby 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich (zależnie od wersji silnika także 17-calowe), dźwignię zmiany biegów pokrytą skórą, tylne światła z diodami świecącymi LED lub elementy ozdobne wnętrza ze szlachetnego drewna klonowego z chromowanymi dodatkami.
Klasa E
Wyposażenie standardowe: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Wyposażenie standardowe Klasy E różne jest w zależności od wersji wyposażeniowo-stylistycznej. Z pewnością jednak już w wersji podstawowej CLASSIC poczują się Państwo jak w najwspanialszym śnie.
CLASSIC
Wyposażenie standardowe: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Aktywne zagłówki NECK PRO na fotelu kierowcy i pasażera
Schowki pod fotelami przednimi
Poduszki powietrzne z przodu z wielostopniowym mechanizmem wyzwalającym, boczne poduszki powietrzne po stronie kierowcy i pasażera oraz poduszki powietrzne nadokienne
System ABS
Zegar analogowy
Podłokietnik przedni z podwójnym schowkiem (większy schowek klimatyzowany) i układem nawiewu na tył
Podłokietnik z tyłu ze schowkiem i uchwytami na napoje w kolorze wyposażenia
Światła progowe i odblaskowe światła ostrzegawcze (x4)
Podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia z elektryczną regulacją od wewnątrz, asferyczną częścią luster i wbudowanymi kierunkowskazami
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Automatyczny włącznik świateł mijania (wraz z asystentem świateł mijania)
Kierunkowskazy z komfortowym przełącznikiem impulsowym
Zestaw narzędzi
Układ hamulcowy z systemem Sensotronic Brake Control (SBCTM)
System wspomagający gwałtowne hamowanie (BAS)
Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
Wysuwany schowek na okulary / telefon komórkowy obok schowka na rękawiczki
Obrotomierz
Listwy progowe z przodu i z tyłu z tworzywa i stali szlachetnej, przy drzwiach przednich z napisem "Mercedes-Benz"
Elektroniczny układ stabilizujący jazdę (ESP)
Schowek widoczny po uniesieniu ruchomej listwy przełączników w konsoli środkowej
Klakson
Elektryczne podnośniki szyb (x4) z komfortowymi przełącznikami i zabezpieczeniem przed zablokowaniem
Wskaźnik poziomu oleju i płynu chłodzącego
Mechaniczna skrzynia biegów (6)
Pasy bezpieczeństwa z komfortową automatyką z przodu
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia regulowanymi dwustopniowo po stronie kierowcy i pasażera, dla pasażerów siedzących z tyłu z regulacją jednostopniową
Uchwyty składane (x4) po wewnętrznej stronie ramy dachowej
Zamykany schowek na rękawiczki
Zwolnienie ryglowania pokrywy bagażnika z przełącznikiem wewnątrz pojazdu
Ogrzewanie szyby tylnej z przełącznikiem czasowym, szyba jednowarstwowa, klejona
Wykończenie wnętrza w drewnie "Calyptus Linea"
Automatyczne włączanie oświetlenia wnętrza po odryglowaniu zamka
Lampa oświetlająca wnętrze z tyłu ze zintegrowanymi lampkami do czytania
Zabezpieczenie mechaniczne tylnych drzwi przed otwarciem przez dzieci oraz elektryczna blokada podnośnika szyb poprzez centralny zamek z automatycznym ryglowaniem wewnątrz pojazdu, z nastawą czasową
Automatyczne rozpoznawanie fotelika dziecięcego zamocowanego w fotelu pasażera, dla fotelików dziecięcych ze zintegrowanym transponderem rekomendowanych przez Mercedes-Benz
Klimatyzacja automatyczna (THERMATIK) z układem ogrzewania wykorzystującym ciepło stygnącego silnika, zestawem filtrów powietrza i przełącznikiem obiegu powietrza
Zestaw wskaźników zaprojektowanych w technice światła przechodzącego z wyświetlaczem oraz systemem aktywnej obsługi technicznej, czarną tablicą i czarnymi tarczami wskaźników
Regulowane zagłówki foteli z przodu i z tyłu (x5), tylne składane elektrycznie
Mocowanie ładunku w przestrzeni bagażowej
Obręcze kół ze stopów metali lekkich o wzorze 4-otworowym 7J x 16, rozmiar opon 205/60 R 16
Mechaniczna regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy . Regulacja zasięgu oświetlenia
Wielofunkcyjne koło kierownicy
Uchwyt na monety
Reflektory przeciwmgielne i tylna lampa przeciwmgielna
Wykładzina tapicerska o wzorze »Toulouse« (według wzornika)
Kieszenie Pompadour w oparciach foteli przednich
System Audio 20 CC z klawiaturą numeryczną, dziesięcioma głośnikami i anteną radiową zintegrowaną w tylnej szybie
Czujnik deszczu z bezstopniową regulacją częstotliwości
Komputer pokładowy z wielofunkcyjnym wyświetlaczem
Dźwignia zmiany biegów z czarną błyszczącą gałką oraz napisem "CLASSIC"
Podgrzewany układ spryskiwaczy szyb
Aerodynamiczne wycieraczki opływowe, w pozycji wyjściowej opuszczone, z funkcją przełączania impulsowego
Programowany zamek centralny z automatycznym ryglowaniem i otwieraniem awaryjnym
Napis "CLASSIC" na listwie ochronnej na błotniku
Wyjmowane listwy ochronne na zderzakach oraz listwy boczne w kolorze nadwozia
Zintegrowane zabezpieczenie przed skutkami zderzenia bocznego
Progi boczne w kolorze nadwozia
Wspomaganie układu kierowniczego z bezpieczną kolumną kierownicy
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa (x5); z regulacją wysokości z przodu, z tyłu z automatyczną regulacją wysokości (oprócz środkowego fotela), kolor wyposażenia/czarny
Rozpoznawanie zajętości fotela pasażera z czujnikiem ciężaru ciała
Osłona przeciwsłoneczna z odchylanym lusterkiem kosmetycznym
Gniazdo wtykowe 12 V z tyłu
Wzmocnienia zderzaków lakierowane w kolorze nadwozia
TEMPOMAT z funkcją zmiennego ograniczenia prędkości jazdy "SPEEDTRONIC"
Środek do uszczelniania opon TIREFIT z pompą elektryczną
Przygotowanie do zamocowania bagażu na dachu: Płytki gwintowane z odsuwanymi osłonami, lakierowanymi w kolorze nadwozia, zintegrowane z elementami ozdobnymi w dachu
Klamki drzwi lakierowane w kolorze nadwozia
Chromowane klamki wewnętrzne podświetlane
Czujniki przyspieszenia sterujące systemami zabezpieczenia pasażerów.
Apteczka podręczna w schowku pod siedzeniem pasażera
Siedzenia przednie z mechanicznym podparciem lędźwi i elektryczną regulacją wysokości i nachylenia oparcia
Komplet szyb termoizolacyjnych w zielonym odcieniu, szyba przednia z pasem filtra
Wskaźnik poziomu płynu spryskiwaczy
Trójkąt ostrzegawczy w pokrywie bagażnika
Brzęczyk ostrzegawczy uruchamiany przy nie wyłączonym oświetleniu pojazdu i zaciągniętym hamulcu ręcznym
System aktywnej obsługi technicznej "ASSYST PLUS" z systemem serwisowania
Immobilizer elektroniczny wraz z systemem zamykania »ELCODE«, sterowany pilotem na podczerwień, z optyczną sygnalizacją zamknięcia (posiadający atest AZT oraz TÜV)
Centralny zamek z automatycznym ryglowaniem wewnątrz pojazdu i odryglowaniem po wypadku
Element ozdobny dachu lakierowany w kolorze nadwozia
ELEGANCE: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowe wyposażenie standardowe w porównaniu z linią CLASSIC
Osłona bloku przekładni w drewnie orzechowym z chromowanym obramowaniem
Osłona dolnej części konsoli i wokół listwy przełączników w drewnie orzechowym z chromowanymi wstawkami
Schowek w konsoli środkowej o nakrapianym czarnym wzorze, podświetlany
Kameralne oświetlenie wnętrza "Ambiente" z regulacją natężenia z przodu i z tyłu
Pokrywa popielniczki (z przodu w obudowie) w drewnie orzechowym, z chromowanym uchwytem
Pokrętła układu klimatyzacji i elementy obsługi w kolorze czarnym z pierścieniami chromowanymi
Przyciski na pokrywie podłokietnika w drewnie orzechowym z chromowanymi oprawami
Lusterko wewnętrzne i lusterka zewnętrzne z asferyczną częścią luster, po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane
Dodatkowe oświetlenie w pokrywie bagażnika
Zestaw wskaźników/wskaźniki z chromowanymi obręczami
Kierownica pokryta skórą
Okładzina kolumny kierownicy
Wykładzina tapicerska o wzorze "Paris"
Przełączniki elektrycznych podnośników szyb w kolorze czarnym z pierścieniami chromowanymi
Okładzina i mieszek dźwigni zmiany biegów ze skóry, do wyboru w czterech kontrastujących odcieniach, napis "ELEGANCE"
Pasy bezpieczeństwa w kolorze wyposażenia
Osłony przeciwsłoneczne uchylne i rozkładane na boki oraz podświetlane lusterko w podsufitce
Podłokietnik drzwiowy z przesuwanym uchwytem ze sztucznej skóry PUR
Elementy ozdobne w drewnie orzechowym z chromowaną nakładką
Elementy ozdobne: wyposażenie w drewnie orzechowym Nadwozie
Dodatkowe oświetlenie boczne zintegrowane w obudowie lusterek zewnętrznych
Atrapa chłodnicy w kolorze szarym atłasowym z czterema lamelkami i chromowanymi elementami ozdobnymi
Obręcze kół ze stopów metali lekkich o wzorze 13-otworowym 7,5J x 16, rozmiar opon 225/55 R 16 (model E 500 8J x 17, rozmiar opon 245/45 R 17)
Napis "ELEGANCE" na listwie ochronnej na błotniku
Listwa ochronna na zderzaku i listwy boczne w kolorze nadwozia z nakładkami chromowanymi
Klamki drzwi lakierowane w kolorze nadwozia, z nakładką chromowaną
modele E 240 i E 270 CDI: Zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności (80l)
AVANTGARDE: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Wyposażenie standardowe w porównaniu z linią CLASSIC
Osłona bloku przekładni w drewnie klonu "ptasie oczka" w kolorze czarnym, z chromowanymi elementami o matowej powierzchni oraz chromowanymi wstawkami
Osłona dolnej części konsoli i wokół listwy przełączników w drewnie klonu "ptasie oczka" z chromowanymi wstawkami
Schowek w konsoli środkowej o nakrapianym czarnym wzorze, podświetlany
Kameralne oświetlenie wnętrza "Ambiente" z regulacją natężenia z przodu i z tyłu
Pokrywka popielniczki (w przedniej części obudowy) w drewnie klonu "ptasie oczka" z matową oprawą chromowaną
Pokrętła układu klimatyzacji i elementy obsługi w kolorze czarnym z pierścieniami chromowanymi
Przyciski na pokrywie podłokietnika w drewnie klonu "ptasie oczka" z chromowanymi oprawami
Lusterko wewnętrzne i lusterka zewnętrzne z asferyczną częścią luster, po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane
Dodatkowe oświetlenie w pokrywie bagażnika
Zestaw wskaźników/wskaźniki z chromowanymi obręczami i białymi tarczami
Kierownica pokryta skórą
Okładzina kolumny kierownicy
Wykładzina tapicerska w kombinacji skóra/tkanina o wzorze "St. Tropez"
Przełączniki elektrycznych podnośników szyb w kolorze czarnym z pierścieniami chromowanymi
Okładzina i mieszek dźwigni zmiany biegów ze skóry, do wyboru w czterech kontrastujących odcieniach, z chromowaną gałką i napisem "AVANTGARDE"
Pasy bezpieczeństwa w kolorze wyposażenia
Osłony przeciwsłoneczne uchylne i rozkładane na boki oraz podświetlane lusterko w podsufitce
Podłokietnik drzwiowy z przesuwanym uchwytem ze sztucznej skóry PUR
Elementy ozdobne w drewnie klonu "ptasie oczka" z chromowaną nakładką
Elementy ozdobne: wyposażenie w drewnie klonu "ptasie oczka" Nadwozie
Dodatkowe oświetlenie boczne zintegrowane w obudowie lusterek zewnętrznych
Reflektory Bi-ksenonowe z ciśnieniowymi spryskiwaczami i dynamiczną regulacją zasięgu oświetlenia
Atrapa chłodnicy z pięcioma lamelkami, pokryta błyszczącym czarnym lakierem
Obręcze kół ze stopów metali lekkich o wzorze 5-szprychowym 7,5J x 16, rozmiar opon 225/55 R 16 (model E 500 8J x 17, rozmiar opon 245/45 R 17)
Napis "AVANTGARDE" na listwie ochronnej na błotniku
Wzmocnienia zderzaków lakierowane w kolorze nadwozia, o dynamicznej, sportowej stylistyce
Obniżone zawieszenie o sportowym charakterze
Klamki drzwi lakierowane w kolorze nadwozia, z nakładką chromowaną
Komplet szyb termoizolacyjnych w niebieskim odcieniu, szyba przednia bez pasa filtra
AMG: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowe wyposażenie standardowe modelu E 55 AMG bazujące na linii
AVANTGARDE
Cztero-strefowa klimatyzacja THERMOTRONIC
Ergonomiczne sportowe koło kierownicy AMG z przyciskami zmiany biegów
Zestaw wskaźników AMG z tarczą 320 km/h
Skórzana wykładzina tapicerska AMG nappa, dwukolorowa
Sportowe fotele AMG z przodu
Podłokietnik przedni z regulowaną wysokością
Światła progowe w drzwiach przednich
Możliwość załadunku dłuższych przedmiotów
Wyłącznik oświetlenia i pasy bezpieczeństwa w kolorze wyposażenia
Podgrzewane fotele przednie
Pakiet pamięci - elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy, kolumna kierownicza, oraz lusterka zewnętrzne
Elektrycznie ustawiane fotele przednie z funkcją pamięci fotela pasażera
Mocowanie fotelika dziecięcego z tyłu ISOFIX
Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanym lusterkiem
Panele dekoracyjne na konsoli środkowej i drzwiach wykonane z drewna klonu "ptasie oczka" w kolorze czarnym Nadwozie
Układ wydechowy z podwójnym zakończeniem AMG
Układ hamulcowy AMG z wentylowanymi przednimi tarczami
Zawieszenie sportowe AMG bazujące na AIRMATIC DC
Automatyczna 5-stopniowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT
Stylizacja AMG
Parametryczne wspomaganie układu kierowniczego
18-calowe obręcze kół z metali lekkich AMG z podwójnymi szprychami Oś przednia: 8 J x 18 ET 30 z szerokimi oponami 245/40 R 18 Oś tylna: 9 J x 18 ET 39 z szerokimi oponami 265/35 R 18
Napis "V8 Kompressor" na bokach przednich błotników
Powiększony zbiornik paliwa (80 l)
Wyposażenie dodatkowe: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Wybrane elementy wyposażenia dodatkowego Klasy E
5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów
7-stopniowa automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC
AIRMATIC Dual Control - półaktywne zawieszenie pneumatyczne
DISTRONIC - system utrzymujący stałą odległość od poprzedzającego pojazdu
Dynamiczny fotel wielokonturowy
Hak holowniczy, otwierany mechanicznie
Instalacja telefoniczna Mercedes-Benz
Kierownica wielofunkcyjna podgrzewana
Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie
Ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem
Parametryczne (uzależnione od prędkości) wspomaganie układu kierowniczego
Reflektory bi-ksenonowe z funkcją aktywnego oświetlania zakrętów
Składane oparcie fotela pasażera z przodu
System dźwiękowy
Urządzenie kontrolujące ciśnienie powietrza w oponach
Zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności
Zmieniarka płyt CD z opcją MP3
Galeria:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cennik:
Cennik Klasy E
PLN
Typ Nadwozie Netto Brutto
E 200 CDI Limuzyna 138 525,- 169 000,-
E 220 CDI Limuzyna 149 180,- 182 000,-
E 280 CDI Limuzyna 159 836,- 195 000,-
E 320 CDI Limuzyna 179 508,- 219 000,-
E 420 CDI Limuzyna 239 344,- 292 000,-
E 200 K Limuzyna 130 328,- 159 000,-
E 280 Limuzyna 157 377,- 192 000,-
E 350 Limuzyna 183 607,- 224 000,-
E 500 Limuzyna 233 607,- 285 000,-
E 280 CDI 4MATIC Limuzyna 180 328,- 220 000,-
E 320 CDI 4MATIC Limuzyna 190 984,- 233 000,-
E 280 4MATIC Limuzyna 175 410,- 214 000,-
E 350 4MATIC Limuzyna 192 623,- 235 000,-
E 500 4MATIC Limuzyna 243 443,- 297 000,-
E 55 AMG Limuzyna 358 197,- 437 000,-
Post został pochwalony 0 razy
|
|