admin14kajetan
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 7:13, 14 Lut 2006 Temat postu: BMW serii 1 |
|
|
Zaraźliwa przyjemność.
Rozpoczyna się, kiedy wchodzisz do wnętrza, rośnie, gdy uruchamiasz silnik - tętno przyspiesza z każdym przejechanym kilometrem. Radość z nowego BMW serii 1. A wszystko przez temperament samochodu i koncepcję napędu BMW, który daje autu zwinność jaszczurki. Do tego atletyczny wygląd, który rozpogodzi wszystkich przechodniów. Nieporównywalne doznania z jazdy nie mają końca: na długich prostych, na ostrych zakrętach, przez siedem w dni jazdy w tygodniu.
Fotka z profilu: [link widoczny dla zalogowanych]
Stylistyka: foto:http://www3.bmw.pl/produkty/samochody/bmwserii1/bmwserii1/images/highlight_design_overview_01.jpg
Więcej radości.
Obszerna maska silnika, długi rozstaw osi i krótkie zwisy kojarzą się z samochodami sportowymi: tu pokazują jednoznacznie, że celem BMW serii 1 jest zapewnienie przyjemności z jazdy. Dwa wyraziste reflektory podwójne, prawie pionowa atrapa chłodnicy i charakterystyczna linia boku auta podkreślają ten jednoznacznie sportowy wygląd. Stylistyka, która sygnalizuje gotowość do akcji.Stylistyka, która samym kształtem uwalnia uczucie radości.
Linie i kontury: : foto : [link widoczny dla zalogowanych]
W ruchu.
Od wyrazistego przodu, poprzez dynamicznym profil, aż po charyzmatyczny tył - 4 227 milimetrów czystego zamiłowania do sportu musi poruszyć patrzącego. Dynamicznie opadający dach i charakterystyczna linia boczna aż po tylne lampy podkreślają charakter BMW serii 1, wzbudzając spontaniczne pożądanie przeżycia tego samochodu w akcji.
Front: Foto:http://www3.bmw.pl/produkty/samochody/bmwserii1/bmwserii1/images/highlight_design_front_01.jpg
Nowe spojrzenie.
Typowe BMW w świeżej interpretacji. Od sportowego pasa przedniego, przez niemal pionową atrapę chłodnicy w charakterystycznym kształcie nerki, szeroką maskę silnika - każdy szczegół potwierdza to, co sugeruje pierwsze spojrzenie: nowe BMW serii 1 obiecuje nieprzeciętną dynamikę.
Tył: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Ekscytujące perspektywy.
Indywidualny i ekspresywny: wyprofilowany tył stanowi idealne zwieńczenie dynamicznych linii dachu i boków BMW serii 1. Front z wysoko umieszczonymi lampami daje obserwującemu przedsmak imponującej elastyczności i przestronności wnętrza. Szeroki tył kryje starannie przemyślane szczegóły, takie jak siatki na bagaże i pojemniki na drobiazgi, które pozwalają bardziej elastycznie reagować na codzienne potrzeby.
Ergonomia: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego niechętnie się z niego wysiada.
Koncentracja na tym, co naprawdę się liczy - wystarczy rzut oka na kokpit, aby przekonać się, o co chodzi. Wyraźna i wyrafinowana stylistyka, doskonale rozmieszczone okrągłe przyrządy oraz przejrzysty zestaw funkcji optymalnie rozmieszczonych w pobliżu kierownicy gwarantują naprawdę wyjątkowe doznania podczas jazdy.Trójramienna kierownica doskonale leży w dłoniach. Wiele funkcji dodatkowych można wygodnie obsługiwać za pomocą kontrolera systemu iDrive i składanego wyświetlacza informacyjnego, które dostępne są w połączeniu z oferowanym w wyposażeniu dodatkowym systemem nawigacyjnym.
To, czego tu jeszcze brakuje, to Ty.
Nawigacja i system iDrive: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Pokładowy drogowskaz.
Dostępne w wyposażeniu dodatkowym systemy nawigacyjne BMW serii 1 obsługiwane są w prosty sposób za pomocą kontrolera systemu iDrive. Kontroler stanowi interfejs dla szeregu innych funkcji, takich jak klimatyzacja, opcje sprzętu audio i komunikacja. W połączeniu z ekranem iDrive, kontroler pozwala na wybór funkcji i przewijanie menu bez konieczności odrywania wzroku od drogi.
Skórzana kierownica sportowa: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Na sportowo.
Bez względu na to czy wybierzesz standardową trójramienną kierownicę, czy wersję skórzaną sportową - kierownica BMW serii 1 będzie doskonale leżeć w rękach. Opcjonalna skórzana kierownica sportowa o idealnych proporcjach wyposażona jest w przyciski wielofunkcyjne, które dają kierowcy bezpośredni dostęp do funkcji opcjonalnego systemu audio i telefonu pokładowego - bez konieczności odrywania rąk od kierownicy. Dwa inne przyciski można zaprogramować wedle potrzeby - kolejny detal pozwalający dostosować auto do indywidualnych preferencji kierowcy.
Interfejs Bluetooh: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Komunikatywny.
Nowe opcje telefonu BMW serii 1 pozwolą Ci podzielić się doznaniami z jazdy - kiedykolwiek i z kimkolwiek zapragniesz: do wyboru masz dostępny w wyposażeniu dodatkowym telefon pokładowy, uchwyt na telefon komórkowy ze złączem Bluetooth i zestawem głośnomówiącym. Telefon komórkowy ze złączem Bluetooth można podłączyć do systemu pokładowego za pomocą dostępnego oddzielnie uchwytu zatrzaskowego, co pozwala na obsługę telefonu przy użyciu systemu iDrive.
Napęd: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Kwestia priorytetów.
Naciśnij przycisk start, wrzuć bieg i poczuj czystą moc silnika BMW. Dwa silniki wysokoprężne i jeden benzynowy dają moc,
która zapewnia niezrównaną przyjemność z jazdy. Niezwykle precyzyjne przekładnie oraz unikalny napęd na oś tylną wykorzystują tę moc wyjątkowo skutecznie i sprawnie. Bez względu na to, czy wybierzesz silnik o wysokim momencie obrotowym 120i z układem Valvetronic, zwinny 116i z układem Double Vanos, czy wysokoprężny silnik 120 d lub 118d z układem wtryskowym Common Rail, za kierownicą obchodzić Cię będzie tylko jedno: kiedy będzie można ruszyć?
Czterocylindrowy silnik benzynowy: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Poruszające osiągi.
Imponujący moment obrotowy i niezwykle spokojna praca - typowe cechy znakomitych silników BMW widoczne są również w nowej serii 1. Dynamiczny 4-cylindrowy silnik benzynowy wykorzystuje układ Double VANOS oraz Valvetronic - system płynnej regulacji skoku zaworów - aby osiągnąć moc 110 kW (150 KM) i prędkość maksymalną 217 km/h. Double VANOS występuje także w silniku 116i osiągającym moc 85 kW (115 KM) i prędkość maksymalną 200 km/h.
Czterocylindrowy silnik wysokoprężny: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Moment obrotowy dla koneserów.
Potrzeba tylko 7,9 sekundy, aby w pełni poznać możliwości BMW 120d - w tym czasie silnik z układem Common Rail rozpędza samochód od 0 do 100 km/h. Moc 120 kW (163 KM) oraz moment obrotowy 350 Nm powodują, że samochód bez wysiłku osiąga prędkość maksymalną 220 km/h.Nowe BMW 118d łączy w sobie siłę i wydajność: przy zużyciu 5,6 l (średnie zużycie paliwa w cyklu ECE) silnik zozwija imponującą moc 90 kW (122 KM) i prędkość maksymalną 201 km/h.
Skrzynia 6-biegowa: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Szybkie zmiany.
Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów w nowym BMW serii 1 (pięciobiegowa w modelu 116i) pozwala poczuć dynamikę prowadzenia i spontaniczne przyspieszanie. Krótkie skoki, idealny dobór przełożeń i optymalne wykorzystanie momentu obrotowego zadowolą najbardziej wymagających kierowców.Opcjonalna sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów umożliwia wygodne podróżowanie i elastyczną jazdę. Łączy ona maksymalny moment obrotowy przy ruszaniu na niskich obrotach i mniejsze zużycie paliwa na wyższych obrotach. Kierowcy ceniący aktywny styl jazdy mogą również zmieniać biegi samodzielnie za pomocą funkcji Steptronic.
Napęd na oś tylną: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Poczuć, co znaczy dynamika.
W BMW serii 1 napęd na koła tylne nadaje każdemu manewrowi imponującej dynamiki i przyczynia się znacząco do uzyskania idealnego rozkładu masy. Rozdzielenie napędu i kierowania skutkuje niezwykłą zwrotnością auta, ponieważ układ napędowy nie zakłóca pracy układu kierowniczego. Efektem tego jest niezrównana zwinność, znakomite właściwości jezdne i precyzyjne prowadzenie auta. Innymi słowy, czysta radość z jazdy.
Układ jezdny: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Drogi czekają na podbój.
Gdy siedzisz za kierownicą BMW serii 1, pokonywanie zakrętów staje się czystą przyjemnością. Idealnie dobrany układ jezdny i standardowy układ dynamicznej kontroli stabilności gwarantują precyzyjne prowadzenie w każdej sytuacji na drodze oraz łączą dynamikę z komfortem.Idealny rozkład masy na obie osie 50/50 to w znacznej mierze zasługa napędu na tylne koła. Moc, a więc i trakcja, przenoszone są bezpośrednio na drogę. Jedyny minus tego auta to fakt, że po dotarciu do celu trzeba będzie z niego wysiąść.
Aluminiowa oś jezdna: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Rosnący entuzjazm.
Poczuj, jak BMW serii 1 trzyma się jezdni podczas pokonywania zakrętów. Podziwiaj płynność, z jaką porusza się po otwartej drodze. Technicznie zaawansowana aluminiowa oś przednia zapewnia znakomitą stabilność, idealne pokonywanie zakrętów i tak precyzyjne prowadzenie, że jazda krętymi drogami to sama przyjemność.
Wielowahaczowe zawieszenie tylne: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Spontaniczny przypływ adrenaliny.
Aby zapewnić optymalną przyczepność podczas ruszania z miejsca i przyspieszania, BMW serii 1 wyposażono w nowe, wielowahaczowe zawieszenie tylne. Oś tylna przyczynia się w znacznym stopniu do zapewnienia stabilnego kursu i zwiększa jednocześnie zwinność auta. Chociaż sama konstrukcja jest skomplikowana, to jej efekt jest prosty: prowadzenie kół jest zawsze optymalne. Charakterystyka układu jezdnego podkreśla dynamiczny charakter BMW serii 1 i zapewnia pasażerom najwyższy komfort jazdy.
Układ DSC: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Określone granice.
Układ jezdny BMW serii 1 reaguje niezwykle precyzyjnie na każde polecenie kierowcy. Firma BMW opracowała szereg układów wspomagających (standard we wszystkich modelach), które asystują kierowcy, dając mu więcej radości z jazdy. Jeden z tych układów to DSC: wychwytuje on pierwsze oznaki niestabilności i natychmiast podejmuje działania korekcyjne, pomagając zachować przyczepność - ma to szczególne znaczenie podczas jazdy w warunkach zimowych.
Bezpieczeństwo: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Dobre pomysły to za mało.
Dobrze wiedzieć, że na niezrównanych standardach bezpieczeństwa BMW można polegać w każdych warunkach. BMW serii 1 wyposażony jest w system "inteligentnych" poduszek powietrznych, starannie dobrany system pasów bezpieczeństwa, adaptacyjne światła stop, opony typu run-flat oraz szereg innych nowatorskich rozwiązań, które znacząco zwiększają poziom bezpieczeństwa.
Dwustopniowe światła stop: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Nowy standard.
Pokaż się od najlepszej strony. Adaptacyjne światła stop - oferowane w wyposażeniu standardowym BMW serii 1 - gwarantują maksymalną widoczność. Ten innowacyjny system informuje kierowców jadących z tyłu o stosowanej przez Ciebie sile hamowania: im większa siła, z jaką naciskasz hamulec, tym mocniej świecą światła tylne.
Reflektory ksenowe: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
System poduszek powietrznych i bezpieczeństwa: foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Godne zaufania.
Elektroniczne systemy bezpieczeństwa w BMW serii 1 reagują na sytuacje zagrożenia z niezwykłą szybkością. Czujniki kolizji reagują natychmiast, uruchamiając odpowiednią poduszkę powietrzną w odpowiednim do sytuacji stopniu.Wszystkie modele BMW serii 1 wyposażone są napinacze pasów bezpieczeństwa i system poduszek powietrznych. W razie kolizji natychmiast odłączany jest alternator, akumulator i pompa paliwowa, otwierany jest zamek centralny i zapalane są światła ostrzegawcze..
Dane techniczne : foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Wymiary w mm
Rozstaw osi 2 660
Długość 4 227
Szerokość 1 751
Wysokość 1 430
Rozstaw kół przednich 1 484
Rozstaw kół tylnych 1 497
Silnik
Cylindry / zawory 4 / 4
Pojemność w cm 1 596
Skok tłoka / średnica tłoka 72,0 / 84,0
Moc maks. w kW przy obr/min 85 / 6 000
Maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 150 / 4 300
Osiągi
Wsp. oporu powietrza (cw) 0,3
Prędkość maksymalna w km/h 200
Przyspieszenie 0-100 km/h w s. 10,9
Przyspieszenie 80-120 km/h w s. 11,1 / 14,8
Zużycie paliwa
W mieście w l/100 km 10,5
Na autostradzie w l/100 km 5,9
Średnie w l/100 km 7,5
Emisja CO2 w g/km 181
Pojemoność zbiornika paliwa w l. 53
Koła
Rozmiar przednich opon 195/55 R16 87H RSC
Rozmiar tylnych opon 195/55 R16 87H RSC
Rozmiar przednich obręczy 6,5 J x 16 stalowe
Rozmiar tylnych obręczy 6,5 J x 16 stalowe
Masa w kg
Bez ładunku 1 320
Maks. dopuszczalna 1 745
Maks. ładowność 500
Maks. nacisk na oś przednią/tylną 840 / 990
Cennik: [link widoczny dla zalogowanych]
T odpalenia cennika potrzebny jest program Adobe Reader. Jeżeli się go nieposiad możma go pobrac z tego adresu: [link widoczny dla zalogowanych]
Galeria:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|