 |
O samochodach Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszego forum!!!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
admin14kajetan
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 20:40, 12 Lut 2006 Temat postu: Modele |
|
|
Alfa 147 wersja 3-drzwiowa
Elegancka i wyszukana, wielkomiejska i sportowa. W nowej Alfie 147 skupiają się najlepsze tradycje Alfy Romeo jak i esencja nowego sposobu życia w ciągłym ruchu. Odnowiona i wzbogacona o nowe elementy, nowa Alfa 147 wyróżnia się zwartą linią nadwozia. Swoją dynamiczną muskulaturę nowa Alfa 147 ukazuje poprzez odważny profil, duży wlot powietrza o charakterystycznym dla Alfy kształcie "scudetto" i nowymi wydłużonymi reflektorami. Nowa Alfa 147 ukazuje design, wyrażający większą pewność na drodze i absolutną stabilność. W tylnej części każdy detal nowej Alfy 147 jest zauważalny na skutek eleganckiej sportowej linii.
Silniki:
Nowy napęd benzynowy i diesela czyni z nowej Alfy 147 idealny samochód dla tych, którzy potrafią docenić przyjemność jazdy. Jej sportowy duch i silne serce jest w stanie zapewnić zawsze ograniczone zużycie paliwa, wysokie osiągi oraz wyjątkową elastyczność również przy niższych obrotach.
Wybór silników jest wyjątkowo bogaty. Trzy silniki benzynowe (w tym dwa z zasilaniem o zmiennej geometrii) oraz dwa nowoczesne turbodiesele w tym najnowszy 1.9 16v JTD M-Jet 150KM.
1.6 Twin Spark 16V
1.6 Twin Spark 16v (1598 cc, 105 KM-CEE, 185 km/h)
Technologia Twin Spark gwarantuje odpowiedni zasób mocy i dużą elastyczność również przy niskich obrotach. Silnik benzynowy 1.6 osiąga maksymalny moment obrotowy już przy 2000 obrotów na minutę. Ten silnik jest zgodny z normą Euro 3.
1.6 Twin Spark 16v (1598 cc, 120 KM-CEE, 195 km/h)
Ten silnik Twin Spark dający doskonałe wyniki, posiadający wszelkie cechy napędów sportowych ma 120 KM które pozwalają mu osiągnąć 195 Km/h oraz przyspieszenie pozwalające na uzyskanie prędkości 100 Km/h w ciągu 10,6 sekund. Silnik ten jest zgodny z normą Euro 3.
2.0 Twin Spark 16v
2.0 Twin Spark 16v (1970,150 KM-CEE, 208 km/h)
Silnik 2.0 150 KM jest wyposażony w system dolotowy o zmiennej geometrii, pozwalający na płynniejsze i bardziej progresywne zasilanie. Istnieje również wersja Selespeed, ze zautomatyzowaną skrzynią biegów i sprzęgłem . Ten silnik jest zgodny z normą Europejską Euro 3.
.9 JTD
1.9 JTD (1910 c3, 115 KM-CEE, 191 km/h)
Alfa Romeo jako pierwsza zastosowała silniki turbodiesel JTD z bezpośrednim wtryskiem "Common Rail", kreując nową generację silników diesela szybkich i wyszukanych. 1.9 JTD posiada moc 85 kW (115 KM) przy 4000 obrotów/min - oraz moment obrotowy 275 Nm (28 kgm) przy 2000 obrotów/min. Wyposażona w taki silnik, 147 osiąga maksymalnie 191 km/h i przyśpieszenie pozwalające na osiągniecie 100 km/h w 9,9 sekund. Ograniczone zużycie paliwa: wartość w cyklu mieszanym wynosi tylko 5,8 l/100 km. Zużycie paliwa pozostaje na niskim poziomie również podczas dynamicznej jazdy.
1.9 JTD M-Jet 150 KM
Do znanych 1.9 JTD 115 KM, dołączył nowy 1.9 JTD o 150 KM, pierwszy silnik JTD 16V z wtryskiem Multijet, dając takie korzyści jak cichszą pracę , większą moc (110 kW przy 4000 obrotów/min), mniejsze zużycie paliwa i mniejszą emisję spalin. W nowym 1.9 JTD o 150 KM, 90% momentu obrotowego jest dostępne w zakresie obrotów pomiędzy 1750 a 3250, co pozwala na błyskawicznie przyspieszanie w każdej sytuacji.
Na zewnątrz
Styl nowej Alfy 147 jest owocem dogłębnych badań nad każdym szczegółem. Od bardziej zaakcentowanego uskoku w przedniej części do linii nowych zderzaków. Trzy nowe i wyrafinowane elementy pionowe zarysowujące funkcjonalny wlot powietrza nadający przodowi nowy charakter i sportową elegancję. Linia nowej Alfy 147 została stworzona by uzyskać mniejszy opór powietrza zachowując jednocześnie niezmienioną ergonomię wewnętrzną i unikalną oraz charakterystyczna dla marki stylistykę. Jej znakomita przyczepność wynika z wyważonego podziału przestrzeni już na etapie projektowania. Każda linia jest tak przestudiowana by łączyć solidność ze zwinnością, wyraźną siłę z delikatnością i ze zgrabnością.
Zaokrąglone nadkola umiejscawiają koła w linii karoserii , przy dużym wyborze obręczy w tym 16" i 17" ze stopu aluminium i z szerokimi oponami.
Wnętrze i wyposażenie
Nowa Alfa 147 posiada eleganckie i wyrafinowane wnętrze zapewniające maksymalny komfort.
Ergonomiczny fotel kierowcy jest regulowany zarówno góra-dół jak i przód-tył względem kierownicy, oraz w okolicach kręgów lędźwiowych. Na desce rozdzielczej wiele nowości. Nowe połączenia kolorów i bardziej komfortowy wyświetlacz z rozjaśnioną grafiką na srebrnym lub czarnym tle zapewniający doskonałą czytelność instrumentów pokładowych.
Komfort jazdy wspierany jest najnowocześniejszymi technologiami. Sterowanie radiem i telefonem ( dostępne jako opcja) znajduje się w kierownicy w celu nie rozpraszania uwagi a automatyczny klimatyzator dwustrefowy zapewnia optymalny rozkład temperatury w kabinie. Można zainstalować nowoczesny system teleinformatyczny zapewniający kierowcy łączność ze światem, który jest w stanie odbierać dane i informacje. Możliwy w dwóch wersjach (CONNECT™ Nav i CONNECT™ Nav+) oraz w zależności od poziomu, nawigacja na piktogramach lub mapach, kolorowy display od 5" z aktywną matrycą, funkcją atlasu, i sterowaniem głosowym telefonu, voice memo oraz odtwarzaczem MP3. Komputer pokładowy dostarcza wszelkie dane dotyczące parametrów podróży wyświetlając je na jasnym i przestrzennym ekranie wielofunkcyjnym.
Ekskluzywne wnętrze nowej Alfy 147 wyraża elegancję połączoną z nieokiełznanym sportowym temperamentem. Rozwiązania dotyczące estetyki zawsze są funkcjonalne, oryginalne i nowoczesne. Dynamika i klasa: to jest jej istota, która od zawsze wyróżnia Alfę 147 i która zadecydowała o jej sukcesie, wśród tych którzy w każdej sytuacji chcą być zauważani ze względu na styl. I oto dlatego wszystkim amatorom komfortu nowa Alfa 147 dedykuje ekskluzywne wyposażenie z AlfatexŽ, nowy materiał Alfa Romeo z mikrofibrą gwarantujący maksymalny komfort w połączeniu z wyjątkowym wyszukaniem dający niespodziewany rezultat estetyczny.
W wyposażeniu Distinctive wnętrze jest wzbogacone o pasy bezpieczeństwa i tunel w kolorze odpowiadającym tapicerce samochodu. Prestiżowe wnętrze, które może być wzbogacone o takie opcje jak kierownica i drążek zmiany biegów wykonane z drewna, jeszcze bardziej podkreślają charakter Alfy 147.
Kto natomiast preferuje wnętrza ze skóry może wybrać skórzane fotele w kolorze granatowym, czarnym, czerwonym, beżowym, szarym i kolorem naturalnym skóry - kompletując gamę trzech rodzajów wyposażenia z materiału, w różnych kolorach. Styl jeszcze odważniejszy charakteryzuje się wykończeniem z czarnej skóry z czerwonymi szwami, a design i wyprofilowanie foteli dedykowane są miłośnikom jazdy sportowej.
Wszechstronność
Modułowość. Przestronność. Funkcjonalność.
Wszechstronność wnętrza nowej Alfy 147 stanowi jeden z atutów samochodu tej kategorii.
Niezmienna wygoda wersji 5-drzwiowej połączona z jej elegancją, zapewniona jest również w wersji 3-drzwiowej. Wewnętrzna przestrzeń jest wynikiem zachowania równowagi pomiędzy przestrzenią kabiny dogłębnymi badaniami parametrów poprawiających komfort. Po wejściu na pokład, kierowca i pasażerowie przyjmowani są w wyrafinowanym i eleganckim wnętrzu. Miejsce kierowcy oraz fotele zostały zaprojektowane tak by generować dużo przestronności dążąc do zapewnienia komfortu w długich podróżach.
Nowa Alfa 147 jest samochodem zaprojektowanym tak by dawać poczucie swobody dzięki pojemnemu bagażnikowi o pojemności aż do 1042 dm3. Tylna kanapa jest dzielona w stosunku 60/40 by umożliwić załadowanie każdego bagażu zachowują możliwość przewożenia pasażerów na tylnej kanapie.
Nowa Alfa 147 łączy komfort, styl oraz funkcjonalność w każdym detalu.
Poczynając od tylnych zagłówków - opuszczanych w celu lepszej widoczności - do progów z listwami progowymi ze stali nierdzewnej, od paneli drzwiowych do czujników wbudowanych w tylne zderzaki upraszczających manewr parkowania, zwłaszcza w trudnych sytuacjach. Wyjątkowa troskliwość w stosunku do każdego szczegółu, jak tunel w kolorze pasującym do wnętrza Distinctive
Szary z Alfatex®. Duża przestronność połączona z najnowocześniejszą technologią w celu zapewnienia komfortowej i bezpiecznej podróży. Do zrelaksowania się w czasie podróży może służyć radio z RDS i wieloma funkcjami, między innymi z automatyczną regulacją głośności w zależności od szybkości samochodu.
Na żądanie istnieje możliwość wzbogacenia własnego zestawu audio o awangardowy system Hi-Fi Bose®.
System Bose® został specjalnie zaprojektowany wspólnie z Alfą Romeo, biorąc pod uwagę szczególne wymogi kabiny nowej Alfy 147. Zapewnia on akustykę wysokiej jakości, jak i doskonałe brzmienie przy odtwarzaniu dźwięku w kabinie.
Poza tym istnieje możliwość zamontowania, na żądanie, zestawu głośno mówiącego umożliwiającego rozmowę z własnego telefonu komórkowego przez samochodowy system audio, bez potrzeby wyciągania telefonu z torebki czy z kieszeni. Ta technologia komunikacji pozwala na rozmowę w trakcie prowadzenia pojazdu zachowując bezpieczeństwo i nie odrywając rąk od kierownicy.
Bezpieczeństwo
Podstawę systemu pasywnego bezpieczeństwa nowej Alfy 147 stanowi solidna kabina nie ulegająca deformacji, struktura zaprojektowana przez Alfę Romeo jak autentyczna kapsuła przeżycia, z wzmocnieniami zapewniającymi lepszą ochronę.
Pasy bezpieczeństwa wyposażono w napinacze i ograniczniki nacisku zarówno na przednich jak i tylnych fotelach. Cały system bezpieczeństwa jest kontrolowany elektronicznie, tak jak system przeciwpożarowy FPS (Fire Prevention System) odcinający automatycznie dopływ paliwa w chwili zderzenia.
6 poduszek powietrznych w celu zagwarantowania pasażerom absolutnego bezpieczeństwa.
Poza nimi , po stronie kierowcy i pasażera, nowa 147 posiada dwie poduszki boczne, doskonale wbudowane w przednie fotele oraz dwie poduszki okienne - kurtyny zastosowane dla dodatkowej ochrony głowy w przypadku zderzenia bocznego. Poza tym wszystkie modele wyposażone są w urządzenia służące do pasywnej ochrony w przypadku zderzenia.
Kontrola
Jazda bez zarzutu, doskonałe reakcje i zwinność na różnych nawierzchniach, szybkie odzyskiwanie toru jazdy po gwałtownych manewrach, szybkie, łatwe i kontrolowane zmiany pasa, doskonała stabilność w zakrętach. Dla Alfa Romeo prawdziwa przyjemność z jazdy pojawia się wraz z zaawansowanymi układami zawieszenia.
Czterowahaczowe przednie zawieszenie
Nazwa pochodzi od sposobu, w jaki drążki przymocowane są do kół, tworząc czworobok. Pochodzące z Formuły 1, zawieszenie to dba o stabilność przednich, napędzanych kół poprzez zwiększanie pochylenia osi na zakrętach, co zapewnia optymalną przyczepność. Celem jest utrzymanie kół w pozycji prostopadłej do nawierzchni i w efekcie zapewnienie najlepszej styczności powierzchni opon z drogą. Jednocześnie koło może nieco przesuwać się do tyłu, jeżeli napotka na przeszkodę.
Kolumny McPhersona w tylnym zawieszeniu
Najważniejszym zaletami kolumn McPhersona jest prostota i kompaktowe wymiary. Niezależne zawieszenie zapewnia lepszą kontrolę wszystkich ruchów kół, pochłanianie uderzeń i wibracji oraz wyższy komfort. Kiedy koło napotyka przeszkodę (włazy kanalizacyjne, szyny tramwajowe, nierówne powierzchnie, etc.), pochłania ono uderzenie, a jednocześnie utrzymuje maksymalną stabilność kierunkową, tak w linii prostej, jak i na zakręcie. Zawieszenie poprawia geometrię kół po ostrych manewrach i podwyższa ogólną stabilność.
Dla dodatkowej wygody, dostępne jest nowe zawieszenie Comfort opracowane w celu jednoczesnego zagwarantowania większej zdolności łagodzenia nierówności drogowych oraz zapewnienia wysokiego poziomu stabilności samochodu.
Szczególnie bezpieczny jest również hydrauliczny system hamulcowy, wyposażony w większe wentylowane przednie tarcze hamulcowe oraz tylne hamulce tarczowe hamulcami z zaciskami wyposażonymi w automatyczne kasowanie luzów między tłoczkiem, klockiem a tarczą hamulcową.
Najlepsza technologia uzbrojona w elektroniczne urządzenia bezpieczeństwa jak zintegrowany system ABS Bosch z EBD, dwa niezależnie obwody hamulcowe gwarantują dwustronną kontrolę w przypadku awarii jednego z nich, ASR pozwalający na lepszą przyczepność podczas pokonywania zakrętów i podczas przyspieszania, również na nierównej powierzchni. VDC, oryginalna interpretacja Alfy Romeo ESP i MSR wzmagają stabilność w ekstremalnych sytuacjach, podczas gdy system Brake Assist optymalizuje nagłe hamowanie.
Bardziej płynne prowadzenie pozwala na lepszą kontrolę i precyzyjne poruszanie się wyznaczonym torem jazdy.
Wyposażenie
Poniżej znajduje się lista wyposażenia stadardowego, jak i opcjonalnego. Zapraszamy do zapoznania się z jej szczegółami.
2.0 TS 16v Selespeed (150 KM) Distinctive
Pakiety
Pakiet Ti (sportowa stylizacja zewnętrzna i wewnętrzna) O 8000 zł
Pakiet KOMFORT (3-ci zagłówek i podłokietnik-tył, fotel kier. z reg. lędźwiową, siatka na bagaż) O 0 zł
Pakiet ZIMOWY (zawiera: ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby, ogrzewane fotele przednie) O 1800 zł
Pakiet KLIMATYZACJA (zawiera: czujnik deszczu, czujnik zaparowania szyb, czujnik zapachów) O 1300 zł
Komfort / Funkcjonalność
Podłokietnik z przodu S
Tapicerka skórzana O 4500 zł
Autoalarm O 1500 zł
Dach otwierany elektrycznie O 3000 zł
Tempomat (Cruise Control) O 1000 zł
Regulacja wysokości fotela pasażera O 400 zł
Wysuwany uchwyt na kubek i karty kredytowe S
Czujniki parkowania z tyłu O 1000 zł
Przyciski na kierownicy sterujące radiem i telefonem O 800 zł
Tapicerka siedzeń z materiału sportowego O 0 zł
Fotele sportowe skórzane O 5000 zł
Felgi i opony
Felgi z lekkiego stopu 15" ("SPORT" 5-cio otworowe) z oponami 195/60 O 0 zł
Felgi z lekkiego stopu 17" ("SPORT II" wieloszprychowe) z oponami 215/45 O 2000 zł
Felgi z lekkiego stopu 17" ("SPORT" 5-cio otworowe) z oponami 215/45 O 3500 zł
Felgi z lekkiego stopu 16" ("SPORT II" wieloszprychowe) opony 205/55 (niemożliwy montaż łańcuchów) O 3000 zł
Felgi z lekkiego stopu 17" ("SUPER SPORT" 6-cio otworowe) opony 215/45 (niemożliwy montaż łańcuchów) O 3500 zł
Nadwozie i styl
Lakier metalizowany O 1800 zł
Lakier perłowy O 7500 zł
Brak oznaczenia modelu na klapie bagażnika O 0 zł
Lakierowane osłony lusterek zewnętrznych O 800 zł
Bezpieczeństwo
Spryskiwacze reflektorów O 700 zł
Reflektory ksenonowe O 3400 zł
Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne (samościemniające się) O 400 zł
Audio - Telematyka
Głośniki wysokotonowe tylne O 300 zł
Mapa Portugalii O 1800 zł
Radio CD z MP3 O 2500 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM z funkcją Bluetooth O 1600 zł
Mapa Włoch O 1800 zł
Mapa Niemiec O 1800 zł
Mapa Francji O 1800 zł
Mapa Belgii O 1800 zł
Mapa Holandii O 1800 zł
Mapa Szwajcarii O 1800 zł
Mapa Austrii O 1800 zł
Mapa Danii O 1800 zł
Mapa Wielkiej Brytanii O 1800 zł
Zmieniarka CD O 1500 zł
Mapa Hiszpanii O 1800 zł
Sterowanie głosowe O 500 zł
System Hi-Fi BOSE z subwooferem O 2600 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM O 800 zł
System teleinformatyczny CONNECT NAV (nawigacja z piktogramami) O 10900 zł
System teleinformatyczny CONNECT NAV+ (nawigacja z mapą i kolorowym ekranem) O 15000 zł
Rozne
PACK COMMUNICATION O 0 zł
Kolo zapasowe dojazdowe O 0 zł
Koło zapasowe pełnowymiarowe - stalowe O 200 zł
Legenda: S - standard, O - opcja, X - niedostępne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
admin14kajetan
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:20, 12 Lut 2006 Temat postu: Alfa 159 |
|
|
Ten, kto mierzy wysoko wybierze Alfę 159.
Wyjątkowy projekt: bezpieczeństwo i osiągi najwyższe w segmencie, bezkonkurencyjny
komfort wnętrza, design, więcej niż sportowy charakter nadający sylwetce aerodynamiczne i jednocześnie zdecydowane kształty.
Alfa 159 wyprzedza konkurentów w swojej kategorii pod każdym względem. Wytrzymałość najwyższej klasy, dzięki nowej platformie o sztywności skrętnej przekraczającej 180.000 daNm/rad. Bezkonkurencyjne bezpieczeństwo: Alfa 159 zaprojektowana, aby osiągać najlepsze wyniki na testach EuroNCAP oraz ochronie dzieci (Child Protection Rating), gwarantuje ochronę pasażerów dzięki 8 poduszkom powietrznym.
Alfa 159 zajmuje wyjątkowe miejsce wśród elitarnych limuzyn, nie tylko pod względem komfortu, elegancji, przestrzenności, ale także ultra precyzyjnemu prowadzeniu zapewnionemu przez przednie zawieszeniem czterowahaczowe, rodem z samochodów sportowych.
Trzy nowe silniki benzynowe i trzy silniki turbodiesel Common Rail drugiej generacji plasują Alfę 159 na szczycie w swoim segmencie i są kolejnym dowodem sportowego charakteru tego modelu.
Od dziś możesz mieć wszystko. Alfa 159.
Silniki
Silniki benzynowe
Euro 4 - bezpośredni wtrysk JTS, zmienne fazy rozrządu.
1.9 JTS 160 KM > 2.2 JTS 185 KM > 3.2 JTS V6 260 KM
Silniki Turbodiesel
Euro 4 (DPF) - Common Rail drugiej generacji - Multijet.
1.9 JTDM 8v 120 KM > 1.9 JTDM 16v 150 KM > 2.4 JTDM 20v 200 KM
Wspaniałe, elastyczne, oddające moc na koła w sposób płynny. Nowe silniki benzynowe i diesla Alfy to liderzy w swoich kategoriach, oferują przyjemność prowadzenia na najwyższym poziomie. Silniki diesla są zaopatrzone w filtr cząstek stałych (DPF) "dożywotni", który nie wymaga konserwacji.
Przyjemność jazdy dynamicznej, jak i komfort podróży zapewniają również nowe 6-cio biegowe precyzyjne skrzynie biegów.
Design & Komfort
Alfa 159 to prawdziwe dzieło sztuki wśród sportowych sedanów. Zaprojektowana przez Giugiaro przy współpracy z "Alfa Romeo Style Center", Alfa 159 wyróżnia się zdecydowanym i charakterystycznym przodem, oryginalnymi światłami składającymi się z trzech okrągłych elementów, dużymi zderzakami, kołami ze stopów metali lekkich dostępnych w rozmiarach nawet do 18 cali. Już na pierwszy rzut oka profil Alfy 159 jest pełen klasy i zdecydowania.
Przestrzenność, dbałość o detale, wyrafinowanie, wnętrze obszerne i jasne, dwustrefowa lub trzystrefowa klimatyzacja, kabina w wyjątkowych materiałach, jak na przykład w skórze "pieno fiore", materiale Alfatex® i dodatkach z aluminium. Większy rozstaw osi Alfy 159 pozwala na wygodną podróż pięciu wysokich pasażerów. Tablica rozdzielcza, skierowana w stronę kierowcy, zawiera wyrafinowane oprzyrządowanie analogowe i niezwykle czytelny, wielofunkcyjny wyświetlacz, radio samochodowe z CD/MP3 i Hi-Fi Bose®, najnowszej generacji nawigację satelitarną z telefonem GSM sterowane głosowo.
Design & Komfort
Alfa 159 to prawdziwe dzieło sztuki wśród sportowych sedanów. Zaprojektowana przez Giugiaro przy współpracy z "Alfa Romeo Style Center", Alfa 159 wyróżnia się zdecydowanym i charakterystycznym przodem, oryginalnymi światłami składającymi się z trzech okrągłych elementów, dużymi zderzakami, kołami ze stopów metali lekkich dostępnych w rozmiarach nawet do 18 cali. Już na pierwszy rzut oka profil Alfy 159 jest pełen klasy i zdecydowania.
Przestrzenność, dbałość o detale, wyrafinowanie, wnętrze obszerne i jasne, dwustrefowa lub trzystrefowa klimatyzacja, kabina w wyjątkowych materiałach, jak na przykład w skórze "pieno fiore", materiale Alfatex® i dodatkach z aluminium. Większy rozstaw osi Alfy 159 pozwala na wygodną podróż pięciu wysokich pasażerów. Tablica rozdzielcza, skierowana w stronę kierowcy, zawiera wyrafinowane oprzyrządowanie analogowe i niezwykle czytelny, wielofunkcyjny wyświetlacz, radio samochodowe z CD/MP3 i Hi-Fi Bose®, najnowszej generacji nawigację satelitarną z telefonem GSM sterowane głosowo.
Wytrzymałość & Bezpieczeństwo
Sztywność skrętna zawieszenia jest na szczycie w segmencie, gwarantuje optymalną przyczepność do podłoża, dużą wytrzymałość i bezpieczeństwo. Nadwozie o dużej odporności, zapewniające bezpieczeństwo, także w przypadku zderzeń przy dużych prędkościach. Wszystko dzięki zastosowaniu stali o wysokiej odporności (58 % całości), stali dual-phase (7%) i spawanych laserowo paneli blachy o zwiększonej grubości.
Centralny słupek o potrójnym wzmocnieniu chroni przed bocznymi uderzeniami, natomiast podłużnice ze stali o wysokiej odporności i trzy profile wzdłużne absorbują zderzenia przednie bez szkody dla przestrzeni wnętrza.
Najwyższy poziom bezpieczeństwa gwarantowany dodatkowo pasami bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia, zagłówkom przednim z funkcją "anti-whiplash". Alfa 159 posiada komplet 8 poduszek powietrznych; przednie, boczne, kurtyny boczne na całej powierzchni oszklonej i nowe poduszki na kolana. Alfa Romeo jest również zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie młodszych pasażerów. Siedzenie tylne posiada trzypunktowe mocowania Isofix dla fotelików dziecięcych, tak aby bezpośrednio je przyczepić do nadwozia.
Kontrola
Alfa 159 oferuje najlepsze osiągi, również w ekstremalnych warunkach, ogromna sztywność skrętna nadwozia sprawia, że jest to samochód wyjątkowo stabilny i pewny. Bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego, nowe zawieszenia tylne multilink i przednie zawieszenie czterowahaczowe charakterystyczne dla świata sportu, a zapewniające maksymalną łatwość i precyzję prowadzenia.
Do pozazdroszczenia jest także prowadzenie Alfy 159 w zakrętach - umiarkowane kołysanie, pochłanianie nierówności w każdych warunkach jazdy. Na pokładzie znajdują się zaawansowane systemy elektronicznej kontroli stabilności i przyczepności potrzebnej do bezpiecznego pokonywania zakrętów oraz zatrzymania samochodu. Z prędkości 100 km/godz. Alfa 159 zatrzymuje się na odcinku 36 metrów, co plasuje ją na szczycie w segmencie.
Alfa 159 jest doskonałą syntezą łączenia cech, które wydają się niemożliwe do połączenia:
przyjemność prowadzenia na najwyższym poziomie, wysokie osiągi, wyróżniający się styl - zapewniając przy tym bezkompromisowe bezpieczeństwo, komfort i trwałość. Te wszystkie cechy składają się na nowe, piękne nadwozie, wyposażone w nowoczesne układy zawieszenia, z silnikami i skrzyniami biegów nowej generacji.
3.2 JTS V6 24v Q4 (260 KM) Distinctive
Komfort / Funkcjonalność
Zasłona przeciwsłoneczna na tylną szybę O 400 zł
Fotele przednie regulowane elektrycznie O 4860 zł
Tylna kanapa składana i dzielona (60/40) S
Klimatyzacja automatyczna trójstrefowa O 1100 zł
Tapicerka skórzana O 3400 zł
Autoalarm O 2040 zł
Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie O 0 zł
Fotel kierowcy i pasażera z mechaniczną regulacją odcinka lędźwiowego S
Ogrzewane fotele przednie O 1490 zł
Regulacja wysokości fotela pasażera O 0 zł
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu S
Szyba przednia z odbijającym promienie podczerwone ciemnym pasem i ogrzewaniem strefy wycieraczek O 620 zł
Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie, z pamięcią ustawień O 1320 zł
Felgi i opony
Felgi z lekkiego stopu 17" ("SUPER SPORT" podwójna szprycha) z oponami 225/50 O 1670 zł
Felgi z lekkiego stopu 18" ("SPORT CLASSIC" 7-mio otworowe) z oponami 235/45 O 6520 zł
Nadwozie i styl
Lakier metalizowany O 2900 zł
Lakier pastelowy specjalny O 0 zł
Brak oznaczenia modelu na klapie bagażnika O 0 zł
Bezpieczeństwo
Spryskiwacze reflektorów S
Reflektory bi-ksenonowe S
Czujniki ciśnienia w oponach S
Wyłącznik poduszek powietrznych po stronie pasażera S
Trzeci zagłówek tylnych siedzeń S
Audio - Telematyka
Mapa Portugalii O 980 zł
Mapa Finlandii O 980 zł
Mapa Finlandii O 980 zł
Mapa Norwegii O 0 zł
Mapa Włoch O 980 zł
Mapa Niemiec O 980 zł
Mapa Francji O 980 zł
Mapa Belgii O 980 zł
Mapa Holandii O 980 zł
Mapa Szwajcarii O 980 zł
Mapa Austrii O 980 zł
Mapa Szwecji i Danii O 980 zł
Mapa Wielkiej Brytanii O 980 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM z systemem Bluetooth O 1500 zł
Zmieniarka CD O 1700 zł
Mapa Hiszpanii O 980 zł
Radio CD z MP3 O 1600 zł
System Hi-Fi BOSE z subwooferem O 2860 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM O 1070 zł
Rozne
Kolo zapasowe dojazdowe O 450 zł
Koło zapasowe pełnowymiarowe - stalowe O 560 zł
Koło zapasowe pełnowymiarowe - z lekkiego stopu O 800 zł
Legenda: S - standard, O - opcja, X - niedostępne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
admin14kajetan
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:23, 12 Lut 2006 Temat postu: Alfa Crosswagon Q4 |
|
|
Asfalt, błoto i śnieg, na zewnątrz. Komfort, elegancja i cisza w środku. Stabilność, harmonia linii, wiarygodność: Alfa Crosswagon to elegancja i sportowy charakter, który ponownie podkreśla ideę samochodów wielozadaniowych. Alfa Crosswagon to nowa wszechstronność: posiada większy prześwit, większy kąt natarcia i zejścia, zintegrowany napęd Q4 poprawia dynamikę momentu obrotowego; nie zaniedbując wysokiego poziomu bezpieczeństwa i dbałości w tych najdrobniejszych szczegółach jak wzmocnienia ze stopu metalu. Nowa Alfa Crosswagon to komfort i elegancja cichego wnętrza, przestrzeń i wszechstronność, o wykończeniach z materiałów wysokiej klasy, które nadają wnętrzu przytulny i harmonijny wygląd. Z Alfą Crosswagon możesz czuć się pewnie na każdej drodze i w każdych warunkach drogowych: na drodze nieutwardzonej, zaśnieżonej, na zakrętach przy bardo silnie padającym deszczu.
Silniki
Silnik Alfa Crosswagon Q4 to połączenie doskonałych osiągów, ograniczonego zużycia paliwa, oraz ochrony środowiska naturalnego:
Nowy silnik 1.9 JTD 16V M-Jet o mocy 150KM i pojemności skokowej 1910 cm3. Ilość cylindrów; 4 w linii, 16 zaworowa głowica. Moc maksymalna 110 kW (150 KM) przy 4000 obr./min, maksymalny moment obr. 305 Nm przy 2000 obr./min. Zużycie paliwa: 6,8 l/100 km w cyklu mieszanym, 5,6 l/100 km w cyklu poza miejskim, 8,9 l/100 km w cyklu miejskim.
Wrażenie zewnętrzne
Wyjątkowa i zniewalająca linia opracowana przez Centro Stile Alfa Romeo, podkreśla styl Alfy i jej charyzmę samochodu wielozadaniowego o charakterystyce Sportwagona. Mówiąc jednym zdaniem: podwójna osobowość wyrażona formą. Alfa Crosswagon pokonuje z dużą swobodą każdy rodzaj drogi, dzięki wyposażeniu we wzmocnienia przednie i tylne, progi ze stopu metalu, pręty wzmacniające i powiększone błotniki. Obręcze ze stopu 17 cali, ich agresywny design, ostatecznie wpływa na siłę i osobowość samochodu, która przekłada się na tradycyjną elegancję stylu Alfa Romeo.
Wnętrze
Alfa Crosswagon zaprasza swoich pasażerów do eleganckiego i oryginalnego wnętrza, które w pełni potwierdza koncepcję eleganckiego i sportowego charakteru Alfy Romeo. Zgodnie z tą koncepcją dobrany został materiał tapicerki: wyrafinowana skóra Pieno Fiore (opcja) zastosowana na obicie foteli i boczków drzwi, zestawiona z wyszukanym obiciem tablicy rozdzielczej i centralnej konsoli. Nowy model oferuje elementy pokładowe, wnętrze i wyposażenie o nowym designie, busolę w elektrochromatycznym lusterku wstecznym.
Instrumenty opcjonalne jak Cruise Control, nawigacja pokładowa, system Hi-Fi BoseŽ, skórzana kierownica z przyciskami sterowania radiem oraz czujnik parkowania zapewniają komfort zarówno na autostradzie jak i na bocznych drogach dojazdowych. Są to awangardowe rozwiązania charakterystyczne dla samochodów z wyższej półki.
Alfa Crosswagon dostępna jest w dwóch wersjach wyposażenia:
Alfa Crosswagon Q4 Progression
Charakteryzuje się bardzo bogatym wyposażeniem: oprócz cech samochodu wielozadaniowego (opisanego w sekcji "Charakterystyka zewnętrzna") Alfa Crosswagon jest wyższa od Alfy Sportwagon o 6,7 cm, posiada obręcze ze stopów 17 cali o specjalnym wzorze, system VDC (interpretacja ESP w Alfie Romeo) zapewniający kontrolę dynamiczną i stabilność pojazdu na drodze, tylne czujniki parkowania.
Wnętrze zostało tak zaprojektowane aby stworzyć jak najlepsze warunki podróży, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, fotele pokryte materiałem Alfatex® (w kolorze beż, szary i czarny), skórzana kierownica, drążek i gałka dźwigni zmiany biegów, specjalne instrumenty pokładowe Q4, radio z odtwarzaczem CD.
Alfa Crosswagon Q4 Distinctive
W tej wersji Alfa Crosswagon posiada chromowane obręcze 17 cali.
Wersja Distinctive w celu osiągnięcia maksymalnego komfortu jazdy, proponuje skórzane fotele w pięciu różnych kolorach (czerwony, czarny, szary, niebieski i beż), możliwość obsługi sterowania radiem z kierownicy, czujnik deszczu, Cruise Control, busola w elektrochromatycznym lusterku wstecznym.
Ponadto w celu wzbogacenia wyposażenia dostępne są reflektory ksenonowe wraz z wycieraczkami reflektorów.
Wszechstronność
Sportowa osobowość, wszechstronność samochodów typu Stadion Wagon. Pełen komfort, dynamiczna i bezpieczna jazda w każdych warunkach drogowych. Alfa Crosswagon pokonuje z łatwością każdą przeszkodę dzięki stałemu zintegrowanemu napędowi i podwyższeniu samochodu w stosunku do Alfy Sportwagon o 6,7 centymetrów. Alfa Crosswagon nie rezygnuje nigdy z przyjemności: pięć wygodnych miejsc oraz obszerny modułowy bagażnik wyposażony w schowki i siatki na przedmioty gwarantuje maksymalną funkcjonalność przestrzeni bagażnika. Wszystko zostało zaprojektowane w ten sposób aby zwiększyć powierzchnię ładunkową do 1180 dm3. Prawdziwą nowością w modelu Alfa Crosswagon jest zastosowanie opon całorocznych 225/55 o specjalnym składzie gumy i układzie bieżnika zapewniający komfort w każdym terenie i w każdych warunkach pogodowych.
Bezpieczeństwo
W Alfie Crosswagon masz wszystko pod kontrolą. System hamowania jest wyjątkowo wydajny i zapewnia szybkie i równe hamowanie, oraz skróconą drogę hamowania. Wentylowane przednie tarcze o średnicy 330 mm wyposażone są w czterotłoczkowe (38 i 42 mm), aluminiowe zaciski Brembo. Ponadto samochód posiada system ABS wyposażony w cztery aktywne czujniki z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD. Kontrolę stabilności pojazdu na drodze w każdych warunkach gwarantuje system VDC (Vehicle Dynamic Control), odpowiednik systemu ESP w Alfa Romeo (Electronic Stability Program). Urządzenie to interweniuje w sytuacjach zagrożenia, gdy zagrożona jest stabilność samochodu, pomagając zachować nad nim kontrolę. Zintegrowaną część systemu VDC stanowi system przeciwpoślizgowy ASR (Anti Slip Regulation), pomagający układowi hamulcowemu i silnikowi utrzymać właściwą trakcję pojazdu. ASR interweniuje automatycznie przenosząc napęd na koło znajdujące się w opozycji do koła w poślizgu, uzyskując w ten sposób podobny efekt jaki daje mechanizm różnicowy samoblokujący, zarówno na osie przednie jak i tylne. W warunkach stałej przyczepności, gdy kierowca szybko redukuje biegi, interweniuje system MSR (Motor Schleppmoment Regelung), który zapobiega blokowaniu się przednich kół podczas zmniejszania prędkości jazdy. Elementem centralnym bezpieczeństwa jest sztywne nadwozie z kontrolowanymi strefami zgniotu, co pozwala na maksymalne kontrolowanie drogi. Ponadto 6 poduszek powietrznych, zaczepy Isofix do mocowania fotelików dziecięcych, system FPS (Fire Prevention System), który odcina w razie wypadku dopływ paliwa, zapobiegając ryzyku powstania pożaru, światła przeciwmgielne i reflektory ksenonowe (opcja) celem polepszenia widoczności. Przygotujcie się na wielkie emocje, których dostarczy wam Alfa Crosswagon zapewniając maksymalne bezpieczeństwo i spokój.
Technologia
Stały napęd na 4 koła.
Cechą wyróżniającą nową Alfę Crosswagon jest innowacyjny system stałego napędu na 4 koła. Jest to system zaprojektowany w ten sposób aby zapewnić jak najlepsze osiągi również w trudnych sytuacjach drogowych. Jest to wynik badań na polu "integracji". Sercem napędu Q4, jest stały napęd na 4 koła z trzema mechanizmami różnicowymi, centralny (Torsen C), który pozwala na optymalne rozdzielenie momentu obrotowego na koła przednie i tylne, kierując jak najlepiej momentem obrotowym: przekazując około 80% momentu na koła tylne w sytuacji wystąpienia podsterowności, podczas gdy w razie wystąpienia nadsterowności wartość ta wynosi tylko 40%, z powodu większej przyczepności bocznej samych tylnych kół.
System Q4 pozwala na dynamiczne rozłożenie napędu zarówno w trakcie przyspieszenia jak i hamowania, w zależności od przyczepności terenu.
Wierna tradycji również nowa Alfa Crosswagon potwierdza, że jest Alfą: sportową i dynamiczną na drodze potrafiącą zmienić się w zwinny samochód terenowy. Alfa Crosswagon posiada mocy silnik 1.9 JTD 16V Multijet 110 kW (150 KM) połączony z 6 biegową skrzynią biegów.
Podsumowanie:
duże możliwości pokonywania nierówności na drodze, typowe dla samochodów off-road, dzięki napędowi Q4 - stały napęd na 4 koła z trzema mechanizmami różnicowymi, centralny (Torsen C),
czterowahaczowe przednie zawieszenie zapewnia doskonały komfort jazdy;
prowadzenie samochodu: wysoka zdolność utrzymania stabilności kierunkowej, tak w linii prostej jak i na zakręcie. Tylny most napędowy gwarantuje kontrole pojazdu podczas wykonywania manewrów i przyspieszania dostarczając jednocześnie zwinność typową dla Alfy Romeo.
Wyposażenie
Poniżej znajduje się lista wyposażenia stadardowego, jak i opcjonalnego. Zapraszamy do zapoznania się z jej szczegółami.
1,9 JTD 16v (150 KM) Distinctive
Pakiety
Pakiet KOMFORT (zawiera: ogrzewane fotele przednie, fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego) O 800 zł
Komfort / Funkcjonalność
Ogrzewanie dodatkowe (tylko dla silników Diesla) O 2000 zł
Tapicerka skórzana S
Autoalarm O 1500 zł
Przyciski na kierownicy sterujące radiem S
Dach otwierany elektrycznie O 3000 zł
Siatka zabezpieczająca bagaże w bagażniku O 500 zł
Felgi i opony
Felgi z lekkich stopów 17" (podwójna szprycha - chromowane) opony 225/55 S
Nadwozie i styl
Lakier metalizowany O 2000 zł
Brak oznaczenia modelu na klapie bagażnika S
Lakierowane osłony lusterek zewnętrznych S
Bezpieczeństwo
Spryskiwacze reflektorów S
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej O 500 zł
Reflektory ksenonowe S
Fotelik dla dzieci ISOFIX S
Trzeci zagłówek tylnych siedzeń S
Audio - Telematyka
Radionawigator O 5000 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM z funkcją Bluetooth O 1600 zł
Mapa Włoch O 1800 zł
Mapa Niemiec O 1800 zł
Mapa Francji O 1800 zł
Mapa Belgii O 1800 zł
Mapa Holandii O 1800 zł
Mapa Szwajcarii O 1800 zł
Mapa Austrii O 1800 zł
Mapa Danii O 1800 zł
Mapa Wielkiej Brytanii O 1800 zł
Zmieniarka CD O 1800 zł
Mapa Hiszpanii O 1800 zł
System Hi-Fi BOSE z subwooferem O 3000 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM O 800 zł
System teleinformatyczny CONNECT NAV (nawigacja z piktogramami) O 10900 zł
Rozne
Kolo zapasowe dojazdowe S
Legenda: S - standard, O - opcja, X - niedostępne
Razem:127000zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
admin14kajetan
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:38, 12 Lut 2006 Temat postu: Alfa 166 |
|
|
Alfa 166 to niekwestionowana gwiazda w segmencie pełnym silnych konkurentów. Powstał samochód, w którym technologia i tradycja spotykają się z naturalna elegancją. Alfa 166 to doskonałe połączenie eleganckiej limuzyny z samochodem sportowym. Aerodynamiczna stylizacja, unikalny design oraz agresywny, a zarazem spokojny profil to kulminacja prac projektowych i konstrukcyjnych. Wewnątrz duch Alfy widoczny jest najlepiej w dopracowanej, pełnej klasy kabinie.
Silniki:
Zgodnie z najlepsza tradycją Alfa Romeo, model 166 łączy w sobie najważniejsze osiągnięcia technologiczne i konstruktorskie. Dostępnych jest sześć wersji silnikowych, cztery benzynowe i dwa wysokoprężne z układem wtrysku bezpośredniego "common rail", oferujące przyjemność z jazdy typową dla Alfy Romeo i spełniającą największe nawet oczekiwania.
2.0 Twin Spark 16v
2.0 Twin Spark 16v (1970 cc, 150 KM-EEC, 211 km/h)
Dreszcz przechodzi po plecach. Wyjątkowa moc, wysoki moment obrotowy nawet przy niskich prędkościach obrotowych i niesamowite osiągi: to główne zalety dwulitrowego silnika benzynowego, oferowanego w Alfie 166. Tajemnica spoczywa w silniku Twin Spark: 16 zaworów, zapewniających maksymalną moc, zmienne fazy rozrządu i układ dolotowy o zmiennej geometrii, zapewniający maksymalną elastyczność, układ podwójnego zapłonu "Twin Spark", przyczyniający się do optymalizacji spalania i minimalizacji emisji spalin.
2.5 V6 24V 6-biegowa
2.5 V6 24V 6-biegowa (2492 cc, 188 KM-EEC, 225 km/h)
Silnik o pojemności 2,5 litra to podstawowa jednostka w legendarnej klasie Alfy V6, wyposażona w bardzo czuły, elektronicznie sterowany pedał przyspieszenia typu "Drive by wire", pochodzący z samochodów Formuły 1 i zapewniający ogromne korzyści pod względem osiągów, poziomu emisji spalin i zużycia paliwa. Silnik ten współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią.
3.0 V6 24v
3.0 V6 24v (2959 cc, 220 KM-EEC, 236 km/h)
Silnika V6, z głowicą i blokiem z lekkich stopów, zapewniająca niesamowite osiągi (od 0 do 100 km/h w 7,9 sekundy, 8,6 sekundy z automatyczną skrzynią biegów Sportronic). Wyposażona w elektroniczny pedał gazu, wymiennik ciepła układu chłodzenia i smarowania, dostępna z automatyczną skrzynią biegów Sportronic.
3.2 V6 24v
3.2 V6 24v (3159 cc, 240 KM-EEC, 245 km/h)
Najpotężniejszy z rodziny silników V6. Alfa 166 wyposażona w silnik 3.2 V6 24v przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h przy średnim zużyciu paliwa w cyklu mieszanym na poziomie 12,5 litra na 100 km. Maksymalny moment obrotowy Alfy 166 3.2 V6 24v wynosi 289 Nm przy 4800 obr. na min., co zapewnia doskonałe możliwość zarówno w jeździe sportowej, jak i w codziennym użytkowaniu.
2.4 JTD
2.4 JTD (2387 cc, 150 KM-EEC, 210 km/h)
Jako pionier we wprowadzaniu nowych generacji turbodiesli, Alfa Romeo oferuje silnik, który dostarcza niesamowitych wrażeń swymi wyjątkowymi osiągami. Jest on jedną z najlepszych jednostek w swojej kategorii i jest wyposażony w system wtrysku bezpośredniego Unijet common rail, który wykorzystuje taka sama zasadę działania elektronicznie sterowanego wtrysku jak w przypadku silników benzynowych.
2.4 JTD 20V Multijet (2387 cc, 175 KM-EEC, 222 km/h).
Pięciocylindrowy, 20-zaworowy silnik z systemem wtrysku bezpośredniego common rail drugiej generacji. Silnik osiąga moc 129 kW (175 KM) przy 4000 obr. min., a maksymalny moment obrotowy wynosi 385 Nm przy 2000 obr. min. Pomimo ogromnej mocy i sportowych osiągów, zużycie paliwa utrzymano na bardzo niskim poziomie i wynosi średnio 7,5 l/100 km w cyklu mieszanym.
Na zewnątrz
Alfa 166 to doskonałe połączenie prestiżowego luksusu limuzyny i "Cuore Sportivo" Alfa Romeo. Proste linie nadwozia są niejako przedłużeniem z logo Alfa i rozciągają się na dwie strony, tworząc przetłoczenia na masce, a dalej zarys kabiny. Linie te widoczne są lepiej z boku, gdzie są podkreślone stosunkowo niewielkimi oknami. Wrażenie, jakie wywiera ten obraz, to siła i solidność. Kabina jest mocno zintegrowana z linią nadwozia, co tworzy bardziej dynamiczne i silne poczucie. Krótki tył to zapowiedź szybkości i zwinności.
Wnętrze i wyposażenie
Wnętrze Alfy 166 to nieskazitelna elegancja i niespotykany poziom wyposażenia. Wykończenie, detale i tapicerka odzwierciedlają sportowy charakter i zapewniają ogromny komfort. Wystarczy usiąść za kierownica i poczuć ten dreszcz. Alfa 166 występuje w 2 poziomach wyposażenia: Impression i Progression.
Bezpieczeństwo
W zakresie jazdy, przyczepności bezpieczeństwo aktywnego i biernego, technologia stosowana przez Alfa Romeo zapewnia to, co najlepsze: podwójne wahacze z przodu i wielowahaczowe zawszenie z tyłu to standard, ponadto oferowany jest elektroniczny system stabilizacji jazdy VDC, system zapobiegający poślizgom ASR, układ kontroli trakcji TCS, układ ABS z elektronicznym systemem rozkładu siły hamowania (EBD) i tempomat. Wszystkie te urządzenia pomagają kierowcy utrzymać moc pod kontrolą.
Technologia pokładowa
Technologia pokładowa w Alfie 166 gwarantuje podróż w poczuciu pełnego relaksu. Większość wyposażenia dostępna jest w standardzie, co czyni z tego pojazdu prawdziwy skarb.
Wyposażenie
Poniżej znajduje się lista wyposażenia stadardowego, jak i opcjonalnego. Zapraszamy do zapoznania się z jej szczegółami.
3.2 V6 24v (240 KM) Luxury
Pakiety
Pakiet Ti (sportowa stylizacja zewnętrzna i wewnętrzna) O 0 zł
Komfort / Funkcjonalność
Zasłona przeciwsłoneczna na tylną szybę O 400 zł
Fotele przednie regulowane elektrycznie i ogrzewane O 3500 zł
Fotele przednie regulowane elektryczne i ogrzewane, z pamięcią fotela kierowcy O 6000 zł
Autoalarm O 2200 zł
Szyba przednia ogrzewana O 900 zł
Dach otwierany elektrycznie O 4000 zł
Czujniki parkowania z tyłu O 2000 zł
Przyciski na kierownicy sterujące radiem i telefonem O 1000 zł
Tapicerka skórzana z wyszytym logo Alfa Romeo O 7700 zł
Felgi i opony
Felgi z lekkiego stopu 16" ("SPORT") z oponami 215/55 O 1000 zł
Felgi z lekkiego stopu + opony poszerzone 15" O 1000 zł
Felgi z lekkiego stopu 17" ("ELEGANT") z oponami 225/45 O 0 zł
Felgi z lekkiego stopu 18" ("SPORT I") z oponami 235/40 O 2500 zł
Nadwozie i styl
Lakier metalizowany O 2800 zł
Lakier perłowy O 10500 zł
Brak oznaczenia modelu na klapie bagażnika O 0 zł
Bezpieczeństwo
Spryskiwacze reflektorów S
Reflektory bi-ksenonowe S
Audio - Telematyka
Mapa Portugalii O 1800 zł
System nawigacji satelitarnej O 8000 zł
Mapa Włoch O 1800 zł
Mapa Niemiec O 1800 zł
Mapa Francji O 1800 zł
Mapa Belgii O 1800 zł
Mapa Holandii O 1800 zł
Mapa Szwajcarii O 1800 zł
Mapa Austrii O 1800 zł
Mapa Danii O 1800 zł
Radio CD z systemem Hi-Fi HARMAN i magazynkiem na 3 płyty CD O 4500 zł
Mapa Hiszpanii O 1800 zł
Przygotowanie do montażu telefonu GSM O 500 zł
Wbudowany telefon komórkowy O 3000 zł
Rozne
Koło zapasowe pełnowymiarowe - z lekkich stopów 17" ("ELEGANT"), opona 225 / 45 O 0 zł
Koło zapasowe pełnowymiarowe - z lekkich stopów 17" ("SPORT"), opona 225 / 45 O 0 zł
Koło zapasowe pełnowymiarowe - z lekkiego stopu O 0 zł
Koło zapasowe pełnowymiarowe - z lekkich stopów 16" ("SPORT"), opona 215 / 55 O 0 zł
Legenda: S - standard, O - opcja, X - niedostępne
Razem:201000zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|